Kitaba çok severek başlayıp ilk 100 sayfasını bir hışımla bitirdim.Ancak sonrası o kadar zorlayıcıydı ki defalarca yarıda bırakmayı düşünmeme rağmen bitirmeyi başardım.Sonucunda keşke farklı bir bitiş olsaydı diye düşündüğüm,Açıkçası beni biraz yoran ve okumaktan keyif vermekten çok uzak bir kitap.Abartıldığı kadar değilmiş maalesef.
Okurken hiç sıkılmadığım bir kitaptı.Gayet akıcıydı ve sürükleyiciydi bir hışımla bitirdim.Raskolnikov'un sürekli sıtma nöbetleri geçirmeleri,İç çelişkisi ve duygusal yıkıklığı çok can sıkıcı ve sinir bozucu.Lakin güzel bir eser.Belki de duygusal olaylar döngüsüne ben çok mantıksal yaklaşıyorumdur.