Okurken hiç sıkılmadığım bir kitaptı.Gayet akıcıydı ve sürükleyiciydi bir hışımla bitirdim.Raskolnikov'un sürekli sıtma nöbetleri geçirmeleri,İç çelişkisi ve duygusal yıkıklığı çok can sıkıcı ve sinir bozucu.Lakin güzel bir eser.Belki de duygusal olaylar döngüsüne ben çok mantıksal yaklaşıyorumdur.