Azıcık önyargıyla yaklaştığım bir kitap.Ancak okuduktan sonra önyargımdan ötürü pişman oldum.Aşk ilişkilerine olan düşüncemi tümüyle yansıtan bir kitapdı.Yalnız okuyacak arkadaşlar için önerim kitabın tüm cümlelerini kendi düşünceleri yerine koymasınlar.Çok fazla karamsarlık içeriyor çünkü.Neticede aşk yaşamaya değer :)
Kitap mı günümüz Türkiyesini anlatmakta,Günümüz Türkiyesi mi git gide kitaba benzemekte karar verememekle beraber umarım başımız belaya girmez diyorum :)
Güzel bir işleyişi olan,Sürükleyici bir kitap.Giriş kısmı biraz sıkabilir ama vakit ayırmaya değer.
Randal flagg,Kara adam ya da şeytan.Siz ne derseniz diyin o her zaman hazır.Sadece kaptan trips'in dünyayı kuşatmasını beklemekte