Yorum yapılmadan durulmaz. Ortalık sakinleşince başla derim 🤣. Pozitif tutum mu dersin, tek bir konudan nerden nereye getirmek mi dersin, sayfaların akıcılığı mı dersin, dili mi dersin... Ne dersen de müthiş bir kitap, en iyi yazar ve en iyi kitabı denebilir okuduklarım arasından. 😌