·188 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Mart 2021 21:03 Gezgin bir çobanın üzerinden kendi hayatımızı gözden geçirdiğimiz, hayatımızı ve kendimizi sorgulamamızı sağlayan, hayatının içinde bir çok seçenek bulunduğunu gösteren, anı yaşamamız gerektiğini en güzel biçimde anlatan, gerçekten istersek evrenin de bizimle birlikte hareket ettiğini bize kabul ettiren, bazen tamam artık her şey bitti dediğimiz anda aslında herşeyin yeni başlayabileceğini ve belki eskisinden daha iyi olabileceğini gösteren, anlatımı sade, açık ve etkileyici muhteşem bir yapıt. Herkesin başucunda bulunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Kitabın mottosu : "Kalbinin sesini dinle ve asla pes etme."