·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Kasım 2016 11:25 Kitabı gerçekten çok beğendim. Nazım Hikmet ve annesi hakkında daha önce karşılaşmadığım bilgiler edindim. Tabii Yahya Kemal'e bakış açım değişti :)
Yalnızca sonu çok hoşuma gitmedi. Sanki oldu bittiye geldi son.. Yine de keyifle okudum ..