çok güzel bir kitap.. ama anlamadığım o kadar küçük bir çocuğun içine bu kadar büyük bir kin nasıl yerleşmişte babasını affedemiyor..Anne babalar kayıtsız şartsız koşulsuz sevilir..ne yaparlarsa ne söylerlerse önemi yoktur.bence kitabın sonu, roman boyunca anlatılan zeze yi ifade etmiyor.