Kitapta doğuştan beyin felçli olarak dünyaya gelen yazarın kendi hayat hikâyesine ortak oluyoruz.
Yazarın hiçbir zihinsel engeli yoktur. Fakat sol ayağı dışında hiçbir uzvunu kullanamaz. Çocukluk zamanlarında bu durum onu çok fazla etkilemez fakat yaşı ilerledikçe diğer insanlar gibi olmadığını fark eder. Ve bu durum onu iyice insanlardan soyutlar. İçine kapanık bir hale getirtir. Sol ayağını kullanmasıyla resim yapmaya, yazı yazmaya başlar. Sol ayağıyla hayata tutunur. Ve kendi hayat hikâyesini yazmayı başarır.
İnsanın sadece sol ayağıyla bile neler yapabileceğini bizlere çok güzel bir şekilde göstermiştir. Yazarın azmi hayata tutunma çabası beni çok fazla etkiledi. Beni etkileyen bir diğer şey ise yazarın annesi. O kadar fedakar ve iyi bir anne ki yazarın bu kadar şey başarmasında ki en önemli etken hiç şüphesiz annesidir benim gözümde. Annesi olmasa yazar bu kadar şeyi başarabilir miydi bilmiyorum. Annenin, hayatımızda ne kadar önemli bir yere sahip olduğunu bir kez daha bu kitapta anlıyoruz.
Herkesin okuduktan sonra ders çıkarabileceği bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Eğer hala daha okumadıysanız bir şans vermenizi şiddetle tavsiye ederim.
Hepinize keyifli ve bol okumalı bir gün diliyorum.