·1015 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Mart 2021 16:09 Öyle bir eserdi ki içersinde her şey vardı.
Uzun zaman sonra bir dünya klasiğini bu denli beğendim :)
Yazar zaten kendini kanıtlamış devlerden biri ah Tolstoy ne ortaya koymuşsun öyle mükemmelsin.
Eserin dili açık okurken düşündüren peki ya ben ilişkilerden kişilerden hangisiyim diye psikopatca farkında olmadan düşündüren yani aslında kitabı size okutan değil de yaşatan bir konu meydana gelmiş.
Eser ruh halinizi etkileyebilir bunu da söylemeden edemeyeceğim.
Ancak gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. İyi ki okumuşum beeee