7/10
·256 syf.··
Beğendi
·
2021 10. kitabı
·
21 günde okudu
·
Okunma: 28 Mart 2021 22:05
Kitabı bitirdiğim, son sayfasını çevirdiğim anda ki ilk izlenimim şu ki; eğer Ahmet Ümit'in ilk okuduğum eseri olsaydı kesinlikle çok daha fazla beğenir ve sonunda şaşırırdım. Evet beğendim ama sonu yazarımızın diğer eserlerine nazaran çok daha tahmin edilebilirdi. Kurgu güzeldi, ilgi çekiciydi, akıcıydı. Şimdi sıra Turgut Yasalar'ın 2007 yılında senaryolaştırıp yönettiği filmini izlemekte. Keyifli okumalar dilerim. Edit: Film izlendi, çiftlikte Ahmet Ümit'i görmek gülümsetti, sanki kalite kontrole gelmiş gibi. :)
Sis ve GeceAhmet Ümit · Doğan Kitap · 199624,1bin okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.