Bir günde bitirilecek çerez bir kitap olmasına rağmen bağlanmakta çok zorlandım. Tarih kitabı en son lisede okumuşumdur muhtemelen fakat eskisi kadar sevmediğimi farkettim. Olaylar gerçeklerle içiçe. Bazı kısımları çok etkileyici ve güzel olmasına rağmen kişi sayısı ve olaylar biraz karmaşık geldi. Olayı anlamak için bazen önceki sayfalara geri döndüm. Yine de olayın gerçeklerden oluşması güzeldi . Sevmedim diyemem ama sıkıldım . Üzgünüm olsun