·370 syf.····Okunma: 28 Mart 2021 22:49 Kitabın yarısı annenin duygusal yokluğu nasıl oluşur anlatıyor buraya kadar tamam insan kendini düşünüyor kendi anneliğini düşünüyor yol gösteriyor sorgulatıyor vs. Ama başlangıçtan itibaren bu boşluğu doldurabiliriz yaraları iyileştireceksiniz gibi vaatlerini kitabın diğer yarısında bekliyorsunuz çünkü şimdi sıra nasıl iyileşeceğimize geliyor diyor. Ama sürekli tekrar eden yöntemlerin başında terapi almak, uzmanla çalışmak sayfalarca bunun faydası, nasıl geçeceği hatta terapistlere tavsiyelerle geçiyor. Bu önerinin dışında anneden alınamayan yakınlığı gösterecek hayat arkadaşı ya da dost edinmekten bahşediyor. Buna sahip olmayanlar iÇin benim pek anlamadığım kitapta da nasıl yapılacağı hızlıca geçen bir diğer yöntem kendine annelik yapmak simgeler kullanıp adeta drama yapmak kendi kendine konuşmak. Doğrusu kitabın bu kısmı bende hayal kırıklığı oldu.