Bir çoğunun övmekle bitiremediği ama nedense benim pek hoşuma gitmeyen bir kitap. Sanırım övüldüğü kadar muhteşem olmadığını görmek üzdü beni. Okuduğum kitaplarla alakalı pek olumsuz inceleme yapmamışımdır, hatta belki de bir ilk olacaktır ama Aylak Adam; benim naçizane görüşüme ve zevklerime göre pek hoş bulmadığım, okumaktan zevk alamadığım bir kitap.
Fakat yine de okunabilir. Bunca insan hayranlıkla inceleme yazıyor ve beğeniyorsa mutlaka güzeldir. Belki okuduğum sıralardaki ruh halim, belki o anlık hayat şartlarım bana böyle düşündürdü bilemiyorum.
Belki de tekrar, uygun bir zamanda okumakta fayda olacaktır.