S.

@S_______
7/10
·251 syf.··
2021 36. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 29 Mart 2021 18:12
Kitabı okurken yazara dair , yazarın amacına dair hiçbir şey sezemedim . Anlatılanlar yergi mi övgü mü ? Yazar bunları savunuyor mu kınıyor mu ? Anlamadım .Çoğu yerde “hadi canım “ ,“ yok daha neler” , “öf” gibi nidalarla serzenişte bulundum yazara . Kafam karıştı açıkçası . İlk Gündüz Vassaf okumamdı . İki kitabını daha okuyacağım, o zaman daha adil olabilirim belki .Bilemedim tavsiye eder miyim ?
Felsefe
Cennetin DibiGündüz Vassaf · İletişim Yayınları · 20192,725 okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.