·251 syf.····Okunma: 29 Mart 2021 18:12 Kitabı okurken yazara dair , yazarın amacına dair hiçbir şey sezemedim . Anlatılanlar yergi mi övgü mü ? Yazar bunları savunuyor mu kınıyor mu ? Anlamadım .Çoğu yerde “hadi canım “ ,“ yok daha neler” , “öf” gibi nidalarla serzenişte bulundum yazara . Kafam karıştı açıkçası . İlk Gündüz Vassaf okumamdı . İki kitabını daha okuyacağım, o zaman daha adil olabilirim belki .Bilemedim tavsiye eder miyim ?