Okuması oldukça eğlenceli bir kitaptı kitap çok fazlasıyla sarıyor sardı içine insan sürekli okumak istiyor Ben bir hafta içerisinde okumuştum kitabın karakterleri iyi bir şekilde kurgulanmış ama insan kitap okuduğu zaman bazı karakterlere çok sinirleniyor. kitabı insan yaşıyor adeta ama önerebileceğim bir kitap okuması gereken kitaplar arasında gerçekten beğendim herkese öneririm