·608 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mart 2021 12:53 Çok iyi bir romandır, II. Dünya Savaşı sırasında oğullarının ölüm haberini aldıktan sonra Hitler'e karşı mücadeleye girişen bir anne ve babanın hikayesini anlatıyor. Yer yer siyasî, yer yer dramatik olmakla beraber o dönemin toplumsal yapısına da iyi bir yorum getiriyor. "1984 günümüzü anlatıyor abi ya" gibi klasik bir yorum olacak ama bu kitabı okursanız eğer günümüz Türk toplumunu okumuş olacaksınız. Ben @EverestKitap'tan çıkan çevirisini tercih ettim. Ahmet Arpad önemli bir çevirmen sonuçta ancak kitapta dizgi hatası, çeviri hataları da var yer yer. Aynı zamanda @heceyayinlari'ndan da çıkmış bir baskısı var. Tercih size kalmış.