Puan vermedi·300 syf.····Okunma: 07 Ocak 2021 23:37 Yazarın tesadüfen karşılaştığım ve okuduğum ilk eseri. Dili oldukça sivri olsada gerçekçi bulduğum ve kendime çok yakın hissettiğim bir kitap. Okurken ülkemizin aile yapısını bu kadar derinden ve tüm çıplaklığı ile anlatmış olması beni derinden etkileyen bir konu diyebilirim. Gelebilecek tüm tepkilere göğüs germek gerçekten "Yazma Cesareti" isteyen bir şeydir. Kendini "iyi" olarak ilan edenlerin aslında "kötü" olduğunun bizler için delili gibi adeta. Yıllarca çocukların maruz kaldığı fiziksel şiddetin yanı sıra psikolojik şiddetin normalleştirilmesine karşı çıkarken "İyi Aile Yoktur" kitabına denk gelmek ve okumak bana ilaç gibi geldi.
Kişisel gelişim kitaplarından hoşlanmadığım için ön yargıyla yaklaşıp okumakta tereddüd etsem de okumaya başladıktan sonra "Ne kadar da bizden!" dediğim tespitlerle dolu olduğunu görmek beni hem şaşırttı hem de mutlu etti. Ezberleri bozan yaklaşımlarla dolu olması ayrıca ilgi çekici!
Çocukluk döneminde yaşadığımız bizi etkileyen hadiselerin hayatımızın geri kalanına ne denli tesir ettiğini ve adeta karanlık bir kuyuya düşürdüğünü bilimsel araştırmalara dayalı olarak anlatması ferahlatıcı olmuş...
Aile olmak istemeyenlerin de eseri okumasını tavsiye ederim...