·205 syf.····Okunma: 31 Mart 2021 19:48 Kapağını çok beğendiğim için okumaya karar verdiğim fakat içinin çok daha güzel olduğu bir kitap. Çok yalın ve akıcı bir dil ile zorluk ve yoksulluğu konu alan bir öykü. Okumuyorsunuz yaşıyorsunuz kısaca.
İyi okumalar dilerim.
Yaptığın hatanın bedelini bazen bir ömür sevdiklerinle beraber ödersin. -Fugui