Sevilmek, sevmekten bile güzelmiş...
··
154 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Şu cümleyi kurduğum günler gelir mi bee
Beni sevmeyenler utansın, asıl onlara yazık :p
Nigar Polat bence de öyle, ama bencil olmadığımız müddetçe :))
Nigar Polat keşke herkesin güzel sevdiğini söyleyebilsek ama çoğu sevgi kılıfı altına saklanmış saplantılar, egolar, bencillikler, sınır tanımazlık ve bir eşyayı sahiplenir gibi sahiplenmeler... Bunlar sevme sayılmamalı. Güzel şeylerden bahsedelim, güzel seven tarafından sevilmek kıymet bilen biri için çok güzel olmalı ✨🌼