8/10
·71 syf.··
2021 17. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 02 Nisan 2021 00:37
Stefan Zweig’ın en merak ettiğim eserlerinden biriydi ve açıkçası çok fazla övüldüğünü duyduğum için büyük beklentilerle başlamıştım. Beklentimi pek karşılamadı ama yine de kötü diyemem. Betimlemeler her zamanki gibi mükemmeldi. Duygular çok iyi aktarılmıştı. Zaman geçirilebilecek, çerezlik bir eser diyebilirim. Gününüzü doldurmak için okunabilir. Keyifli okumalar!
Edebiyat
Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört SaatStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024151bin okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.