İlk defa bu tarz bir kitap okudum normalde bilim kurgu pek benim tarzım değil filmlerini izlemeyi severim ama kitabı nasıl olur acaba diye düşündüm. Aslında uzun zamandır okunmasını bekliyordu kitaplığımda sonunda okuyabildim. Bir ara çok popülerdi bu kitap. Özellikle son bölümlerinde baya şaşkınlık yaşadım yazarın hayal dünyası sanki gelecekte ki teknolojik çağın yansıması gibiydi. Kitap cidden heyecanlıydı ama elimde de baya süründü açıkçası bu kitap bence ele alınınca hemen okunmalı yoksa pek heyecanı kalmıyor ben açıkçası oyunun anlatıldığı kısımlarda sıkıldım Emika’nın Sıfırla mücadelesi Hideo ile ilişkisi daha çok dikkatimi çekti. Ayrıca kitabın sonu bilerek açık uçlu bitirilmiş sanırım 2. Kitap da okunsun diye açıkçası ben 2. Kitabı okumam diyordum ama sonu yarım bitince okumak istedim. Ama bir daha kolay kolay bu tarz bir kitap okumam sanırım pek benlik bir tarz değil yine de oyun oynamayı seven teknoloji sanal dünyaya meraklı okuyucular sever diye düşünüyorum. Ayrıca bu kitabın youtube da birkaç videosunu izlemiştim herkes deli gibi övüyordu sorun bende sanırım tamam büyüleyici bir dünya falan ama vay canına müthiş bir kitap diyemiyorum maalesef