İlk günden itibaren sabırsızlıkla okumak istiyordum .Sonunda okudum bitirdim. Ancak değerli yazarımız Elif Pınar Acar’ın ilk kitabı olarak harikaydı çok akıcı bir anlatımı var, kitap ilk sayfadan itibaren sizi içine çekiyor bir sonraki sayfayı sabırsızlıkla okumak istiyorsunuz gerçekten zevk alarak okudum . Kimi zaman gözlerim dolu dolu oldu sanki kitabın karakterlerinden Rüya'nın yaşadıklarını ben yaşadım öfkelendim , kırıldım döküldüm . Hayat hep yolunda gitmez bazen bir anda alt üst olur sağlam durmak güçlü olmak ve sağ çıkmak bile temelde çatlaklar bırakır zaman yaraları sarar ama eskisi gibi oluna bilirmi onu sanki bir sonraki adımda görmek gerekir (bunun bir devamı olmalı yarım kalmamalı kuzum ) Daha fazla uzatmadan kısacası herkes okumalı ilk kitap mükemmel diğerlerinde devleşiceğine inanıyorum Elif Acar tatlım yolun açık olsun okuyucusu çok olsun ve 2.kitabını sabırsızlıkla bekliyorum
Elif'in hem kalemine hem de güzel yüreğine hayranım 💕 Günden geceye onun ilk bebeği ve hepimizin kalbinde taht kurdu. Şimdi *REVERANS* ile aklımızı almaya geliyor 🙏🌺