·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Nisan 2021 17:01 Bu seri bence çok abartılmış. Tamam kitap çok hızlı ve akıcı okunuyor ama çok aman aman aşırı iyiydi diyebileceğim bir kitap değildi. Serinin devamını okuyup okumayacağımdan emin değilim ama bu kitabı çok sevemedim. Bir kere mantık hataları vardı kitapta.