10/10
·456 syf.··
Beğendi
·
2021 18. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 04 Nisan 2021 20:31
Oysa hepimiz zaman zaman yaşamaktan vazgeçiyoruz. Birilerinin veya bir şeylerin bizi hayata tutundurmasını bekliyoruz. Hep dışarda arıyoruz bu gücü. Asıl içimize bakamıyoruz. Neler başardığımızı göremiyoruz. Bu kitapta Seher karakteriyle birlikte bir yolculuğa çıkıyoruz. Arada psikolog ile görüşmelerimize de bağlanıp, düşünmemizi sağlıyor. Aslında dışa değil içe bakmamızı anlatıyor. Karakterlere çok bağlandım. Hele Ogo müthiş bi karakter. Tekrar okumak istediğim bir kitap.
EvNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20206,9bin okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.