Salgın Kitap Yorumum
8/10
·260 syf.··
Beğendi
·
2021 3. kitabı
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 05 Nisan 2021 12:04
Kitap Akıcı Kısa Ve Özdü.Ancak Bir geçmiş Zaman Bir Şimdiki Zaman Git-Geli gerçekten Çok Fazlaydı Zaman Tasvirini O kadar Beğenemedim Malesef:( Ama Malum Şuan ki Dünya Güncel Durumumuza Bağlı Olarak Konusu İlgi Çekici Değil Desem Yalan Söylemiş Olurum.Sanki Bir kapta Salgın Var Ve Yazar sadece Kapa Daldırıp Çıkarmış Gibi Birtek Kitabının İsminin Salgına Ait olacağını düşünüyorum Sürekli Kahramanın Eski Hayatını Anlatıyor Ve Hep Geçmişe Dönük Daha Çok Günümüze Ait Ve İlerigörüşlülükle Harmanlanmasını Dilerdim Benden Bu Kadar:)
Roman
SalgınLing Ma · İthaki Yayınları · 2020437 okunma
·
277 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.