·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Nisan 2021 19:22 Küçük bir kız çocuğunun gözünden anlatılan bu kitap 20.yüzyılın en iyi romanlarından biri olarak seçilmeyi bana göre sonuna kadar haketmiş. Kitabın yazarı Harper Lee, anlatım olarak bir çocuğun tüm masumluğu ile olaylara bakışını öyle güzel anlatmış ki gerçekten küçük bir çocuk başından geçenleri anlatıyor gibi hissettim. Çocukların dilinden anlatılan kitaplar bana başka bir mutluluk veriyor ve bunun nedeni de sanırım o çocuk saflığını sevmemden. Bir yandan da çocukluk günlerine de özlem duydum okurken. Tüm bunlar kitabı daha çok sevmemi sağladı. Benim için ayrı yeri olan kitaplar arasına bir yenisi daha eklendi.