·218 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Nisan 2021 01:51 Merhabalar
“ Bir anda Aşk denizinde yüzmek zorunda kalmak zor değil mi ?? Ben hiç yaşamadım ama empati yapinca diyorum ki İnşaAllah hiç yaşamam ."
Fyodor Mihayloviç Dostoyevski , galiba bu hayatta özenebileceğim tek insan düşünceleri ve yazdıkları müthiş kitaplardan dolayı ..
Kitap , sanki oturmuş masasına aklındaki olayları ballandıra balladıra anlatan hikayeleri anlatıyor .. 5 tane hikaye var ve ben sadece iki hikayeyi beğendim çünkü bunlar dışında kalan biraz kalabalik biraz saçma yazılmış galiba ... Ama iki hikaye bütün kitabı okumaya değer kılıyor kesinlikle ..
İyi okumalar ..Huzurla Kalın