Türk edebiyatına karşı ilgili ve olmadığı için kitabı ilk başlarda okumak benim için çok zordu fakat sayfaları çevirdikçe kurgunun ne kadar akıcı ve sürükleyici olduğunu keşfettim. Kitabı tam anlamı ile anlatmak isteseydim narin bir kitap derdim. Yazar Feride karakterini bize çok iyi yansıtmıştı. Feride ile ağladım, Feride ile sevindim, Feride'nin yaşadığı her şeyi tam anlamıyla kendimde yaşamış gibi hissettim. Kamran'a yaptıklarından dolayı ne kadar sinir olsam da, kitabın sonunda böyle bir son beklemiyordum. Tek üzüldüğüm şey bu ikilinin sahnelerinin kitapta az olmasaydı.