·372 syf.····Okunma: 10 Nisan 2021 13:04 Kitaba başlarken İpek Ongun'un o pembiş dünyası gibi biryerde geçen lay lay lom bi aile ortamı okuyacağımı falan düşğnmüştüm:d Umduğumla bulduğum acayip farklıydı
3 kız kardeşimiz var Türkan, Dönüş, Derya bu kitapta Dönüş'ün dilinden yaşadığı acıları, hüzünleri ve ara sıra da mutlulukları okuduk. Bazı karakterlere davranışlarından dolayı çok sinirlendim ama yazar daha sonra o karakterleri bize sevdirmeye çalıştı gibi geldi. Bunu pek sevemedim çünkü biraz havada kaldı açıkçası. Onun dışında yazım dili kaliteli ve iyi okuyucukara biraz basit ve hafif geleceğini düşünüyorum ama kitap okumaya başlayanlar için güzel bir seçenek çünkü genel olarak akıcı ama son 80 90 sayfası bana göre daha akıcıydı ve daha çok etkiledi diyebilirim. Son olarak sevemediğim özelliklerden biri de kitapta sürekli zaman olarak bir ileri bir geri gidilmiş, bu beni çok rahatsız etti. Serinin 2. Kitabı Kalbimin Can Mayası da var elimde umarım onu okuduğumda böyle bir sorun olmaz. Genel olarak okunut, güzel bir kitaptı bazı cümleleri ben etkiledi diyebilirim, tavsiyemdir.