Puan vermedi·576 syf.····Okunma: 10 Nisan 2021 16:12 İstanbul'un Abdulhamit dönemi, İttihat ve Terakki dönemi ve Cumhuriyet'in ilk yılları Atatürk dönemini kahraman Adnan üzerinden anlatması güzel. Ancak kitapta geçen şahısların birbirlerinin eşleri ile çarpık ilişkileri, bu kişilerin düzenbaz, para yiyici, ayyaş vb. hep olumsuz karakterler olması da biraz can sıkıcı. Hiç mi İyi birileri yoktu dedirtmedi değil.