Puan vermedi·140 syf.····Okunma: 11 Aralık 2016 03:14 geçen bi hışımla gittim bi dünya kitap aldım cebimdeki son 200 tl de kitaplara harcadım, 2 gündür simit falan yiyorum bi tarafatanda bu kitabı okumaya çaılışıyorum ,bugün avm ye gittim şansılıyım birisi 1 dilim pizza bırakmış bi başka kişi 2 dilim soğan halkası , dostoyevski karın doyurmuyormuş onu anladım bi daha böyle bi aptallık yapmam umarım :)))))