TAM "Kimsem yok" derken ezan okundu utandım😶
Din
··16 alıntı·
2.046 Gösterim
447 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Olm 105 tekrar paylaşalım biz neyiz petlicen mi ıdkskskd
Slk youw jdndndndn
Kanka algı operasyonu başarılı bir şkide devam ediyor
😂😂😂
450 YAPTIĞM
Dgdgdggdgfgfgfg
299 olsun ki beğeneyim dhjsjs
Ldldejeı
Ve 300 yaptım hayırlı olsun dhsndbsmns
Hayırlı olsun ,pasta kesicem jshshshjshsgs🎂🎂🎂🎂🎂
Alırım bir dilim djsndnsm
Tabi kii.sizsiz olur mu hiç
Reklam
Çok haklısın ya.. Kimsemiz yok demeye hakkımız yok..
Aynen öyle öyle dememiz bile günah
Allah yar.. Allah'a Hamd ve Şükürler olsun.