İntikam işleri baş bakan kızı
@Gizem_xqs
Takip Et
TAM "Kimsem yok" derken ezan okundu utandım😶
Din
1115 beğeni
·
136 paylaşım
·
16 alıntı
·
2.046 Gösterim
447 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Nupi
Olm 105 tekrar paylaşalım biz neyiz petlicen mi ıdkskskd
1
Önceki 46 yanıtı göster
İntikam işleri baş bakan kızı
Gönderi Sahibi
Slk youw jdndndndn
2
6 yanıtı göster
Gizle
U ԅ F A L I
Kanka algı operasyonu başarılı bir şkide devam ediyor
3
Önceki 28 yanıtı göster
İntikam işleri baş bakan kızı
Gönderi Sahibi
😂😂😂
1
32 yanıtı göster
Gizle
Tuğsem
450 YAPTIĞM
1
İntikam işleri baş bakan kızı
Gönderi Sahibi
Dgdgdggdgfgfgfg
1
Gizle
Hilal
299 olsun ki beğeneyim dhjsjs
3
Nupi
Ldldejeı
1
Gizle
Hilal
Ve 300 yaptım hayırlı olsun dhsndbsmns
Beren Akay
Hayırlı olsun ,pasta kesicem jshshshjshsgs🎂🎂🎂🎂🎂
1
Hilal
Alırım bir dilim djsndnsm
1
Beren Akay
Tabi kii.sizsiz olur mu hiç
1
Gizle
Reklam
Degya
Çok haklısın ya.. Kimsemiz yok demeye hakkımız yok..
6
İntikam işleri baş bakan kızı
Gönderi Sahibi
Aynen öyle öyle dememiz bile günah
5
Gizle
İbrahim Halil Göçer
Allah yar.. Allah'a Hamd ve Şükürler olsun.
5
İleri