·301 syf.····Okunma: 12 Nisan 2021 15:32 John Taylor Gatto, ABD'de 30 yıl görev yapmış, çok kez yılın öğretmeni seçilmiş değerli bir insan.ABD'nin eğitim sistemini çok iyi bilen ve bunun içinden gelen bir öğretmenin sistemi böyle cesurca eleştirebilmesi çok hoşuma gitti.Okuldaki eğitim ve gerçek eğitim ayrımını çok iyi ifade etmiş.Hayat boyu öğrenmeyi destekliyor, anlatmaya çalışıyor aslında.Bizim eğitim sistemimizle birebir örtüşmeleri farketmek çok can sıkıcıydı.Sadece kitabı okurken yazarın sık yaptığı tekrarlardan çok sıkıldığımı söylemem gerekir.Bunun dışında beğenmediğim bir yanı olmadı.Bu durumu da anlayabiliyorum.Etrafındaki insanlara fikirlerini açıklamaktan ve anlaşılmamaktan sıkılmış olmalı ki, sık sık gerçekleri tekrar etme ihtiyacı hissetmiş bence.Bir öğretmen olarak beni aydınlatan bir kitap oldu.Ailelere ve eğitimcilere öneririm.