·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Nisan 2021 16:45 Filmini uzun zaman önce izlediğimi biliyordum. Ana kahramanın koku peşinde olduğunu hatırlıyor ama olayların nasıl vuku bulduğunu, Grenouille'un sonunun ne olduğunu,bir sonu var mıydı bunları bilmiyordum. Kitabı seveceğimi bilerek aldım ama sevmedim.
BAYILDIM!!
Filminin aklımdan çıkmamasının bir sebebi varmış demek ki. Grenouille ve onun karanlık dünyasının içinde şehirden şehire, o işten bu işe koşturacak ve Grenouille ile birlikte onun amacına giden yolda hızla ilerleyeceksiniz. İşi hep rast mı gidecek, hiç tökezlemeyecek mi? Onu da okuyup görün, sonunda dehşete mi düşersiniz bir oh çekip rahatlar mısınız bilemem,çünkü ben de ne hissettiğimi anlayamadım, öyle bir son işte...