Okurken benim de HUZURSUZ olduğum bir kurgu. Ne kadar yanlış ve eksik biliyormuşuz ezidileri, ortadoğuyu; çektikleri acıları, ölümleri, tecavüzleri!! Hatta hiç bilmiyormuşuz!!! Livaneli yine ezilen bir toplumu ve evrensel bir sorunu güzel bir aşk hikayesi ile perçinleyerek önümüze sermiş , keşke biraz daha derinlere inseydi demeden geçemiyeceğim bu güzel eseri tavsiye ederim.Unutmadan ‘Asil insanların en neşeli anlarında bile bir hüzün vardır, daha düşük ruhlar ise en sefil zamanda bile neşelidir!’