Ne kadar çok kişiden duydum bir bilsen senin için söylenen ‘okuduğun en güzel roman’ lafını. İçinde soykırımı, aşkı, insanlık suçlarını, sürgünü, iftirayı, tutkuyu, şefkati ve daha bir çok hissi duyguyu taşıyan bu eser gerçekten okumaya değer. Tarihin her diliminde bir ırk ezilmiş ama sonra ezilen ezen olmuş ve böyle devam etmiş. Çekilen acılar dünyaya daha çok acı getirmiş ve bu da insan olmanın gereği sanılmış! Neyse bu güzel eserden çok kopmadan içinde bir çok güzelliği barındığı için tekrar tekrar tavsiye ediyorum. Ve serenadı işitir gibi oluyorum. İyi okumalar.