10/10
·500 syf.··
Beğendi
·
2021 32. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 13 Nisan 2021 12:39
Ne zamandır ciltli basımını aradığım, en sonunda pes edip pdfini okuduğum ve okurken büyük keyif aldığım Cam Şato'nun incelemesiyle herkese merhaba!!! Bu seriyi birkaç ay öncesine kadar bilmiyor olmak hala beni üzüyor. Eğer bilseydim elimde şu an ciltli bir kitabı olabilirdi (yeni baskı ne zman çıkacak, bilgisi olan varsa yoruma yazabilir mi?) ve okurken daha fazla haz alabilirdim. Yazarın dili, olayların akışı, karakterler, betimlemeler, her şey yerli yerindeydi. Sadece Dorian biraz silik bir tip gibi geldi yalnız devam kitaplarında bunun değişeceğini düşünüyorum. Sihirli dünyalara zaten bayılıyorum ve bu kitap benim beklentilerimi karşıladı. Hiç sıkılmadan okudum buna rağmen 8 günde bitti çünkü Cam Şato'ya başlayıp 50 sayfa kadar okudum sonra da araya 2 tane daha kitap sıkıştırdım ve onları bitirir bitirmez Cam Şato'ya devam edip 2 günde 450 sayfa okudum. Keşke böyle yapmayıp Cam Şato'yu bir çırpıda bitirseymişim. Herhalde bu kitabı ne kadar beğendiğimi en iyi şu şekilde anlatabilirim: ne yazarsa okurum dediğim, diline bayıldığım, kurgularına aşık olduğum Cassandra Clare kitaplarını okurken aldığım zevki aldım Cam Şato'da <3
Cam ŞatoSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20244,979 okunma
··
208 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Şu anda matbaadaymış, Derya Sevim diye çok tatlı bir youtuber var ve Sarah J. maas hayranı o instagram hikayesinde basımların yenilendiğini yazmıştı . Yazarın diğer kitabı Hilal Şehir’in son okumasını da o yapmıştı hatta. 1 aya falan yenilenir herhalde. Ben de 3,4 ve 5. Kitaplarını aldım. İlk 2 kitabı baskılar yenilenince alacağım
Sude
Gönderi Sahibi
Ben daha fazla dayanamadım 😅 gerçekten güzel bir giriş kitabıydı. Bence de en sevdiğin serilerden biri olacak. Benim de aynı şekilde 😄
Ben bu kitabın ciltli olanını 3 sene önce migros ta gezerken 15 TL ye ucuz diye almıştım ve arka kapağını bile okumamıştım evde durup duruyordu hiç dokunmadım sonra 6 ay önce bi anda YouTube da bir video gördüm bu kitapla alakalı aa dedim bende de var bu kitap okuyum en iyisi jdkdjdjjdjdd sonra okudum ve dedim ki yazıklar olsun bana senelerce boşu boşuna bekletmişim 😂
Sude
Gönderi Sahibi
Şu an 3 yıldır o kitabı kitaplığında öylece beklettiğine mi yanayım yoksa 3 yılda aynı kitabın fiyatının 4'e katlanmış olduğuna mı yanayım bilemedim 😅