Yaşadığımız acılar ilk başta çok ağır gelse de içimizde ki güçlü tarafın çıkmasına vesile olmaktadır
··1 alıntı·
2 +1'leme
·
12,4bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ya güçlü olmak değil sadece mutlu olmak istiyorsak güçlü olmak çok acı veriyorsa😔
Bu psikoloğu (yazarı) hep dinliyorum..
Tugay
Gönderi Sahibi
Dinlemeye devam edin bende severek kitaplarını okuyorum