Kitap okurken özellikle roman türünde,konu bazen bizi öyle alır ki kahramanımız ile hayatının tüm sokaklarında gezintiye çıkarız.Hele de bazı yazarlar vardır ki sizi hikayesinin içine alır,bitince de hikayeyi hangi kelimeler ile anlatayım da eksik kalmasın diye düşünürsünüz.Fakat bu kitabımız konu ve dil olarak yavan kalmış gibi,bittikten sonra da damağınızda tat bırakan tarzda olmadı.En azından bende olmadı...Konusuna gelecek olursam;hafıza kaybı yaşayan kahramanımızın kendi geçmişini bulmaya çalışırken yaşadığı maceraları anlatılıyor,okuyacaklara iyi okumalar şimdiden.