İkinci kitap gerçekten harikaydı, temposu bir an bile düşmüyor. “Ne olacak, nasıl olacak?” derken kendimi sürekli heyecan içinde buldum.
Bu kitapta Em, gerçek bir lider olduğunu her yönüyle kanıtlıyor. Bishop karakteri de çok etkileyiciydi, onu da çok sevdim. Kitabı genel olarak severek okudum.