Eğer her şey tesadüfse, hiçbir şeyin önemi yokmuş gibi hissetmek en doğal tepki değil midir?
Felsefe
·
281 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Degildir. Simdi zenginlik tesaduf ama toplumda zenginlik onemsiz mi?
mειτεm
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim. ☺(Tesadüflerin oyuncağı olacak olduktan sonra ne diye bir irademiz var'a vurgu yapmaktı amacım.)
Sistem ne derse o bacimsu dndbjsxb
mειτεm
Gönderi Sahibi
:)