Ahh Jane Austen üzümlü kekim niçin mutluluğu son sayfalara bırakıyorsun? Ben devamını da merak ediyordum...
Sabırlı bir okuyucuysanız ve Jane Austen hayranıysanız, sıkıldığınız noktalar olsa dahi okumaya devam edeceksiniz. Kitapta Fanny & Edmund sohbeti daha çok geçsin isterdim. Ve yine Fanny'nin daha baskın bir karakter olmasını isterdim. Neyse ki dört yüz sayfa aşk acısı çeken Fanny sonunda mutlu oldu. Edmund neden daha evvel fark etmezsin ki kalbini? Jane AustenUmut Parkı