Kitabı duymayan kimse kalmamıştır diye düşünüyorum, benimde uzun zamandır aklımda olan bir kitaptı ve sonunda okuyabildim. Neden şimdiye kadar okumadığımı sorguladım kitabın sonunda çünkü gerçekten çok güzel bir kitaptı! Çok duygulu, hüzünlü, umut verici bir kitap. Okurken gözlerininiz dolu dolu olması muhtemel :’) çok sürükleyici, sizi asla sıkmayan, elinizden bırakamayacağınız bir kitap. Yazardan okuduğum ilk eserdi dilini, anlatım tarzını oldukça sevdim. Sizi heyecandıracak, duygulandıracak, umut verecek samimi bir kitap. Melody ile sevinip, onun ile hüzünleniyoruz. Okurken Melody’nin duygularını hissedebiliyorsunuz, yazar öyle güzel yansıtıyorki size... Sizi derinden etkileyecek bir hikayesi var. Konusunuda şöyle bırakıp gidiyorum.
11 yaşındaki Melody şimdiye kadar konuşamamış, yürüyememiş, okulun en zeki çocuğudur. Diğer çocuklar gibi günlük faliyetlerini annesi ve babası olmadan gerçekleştiremeyen bir kız çocuğu. Bir gün bir mucize olur ve Melody kafasının içindeki sesi bir şekilde dışa vurmanın bir yolunu bulur. Bir nebze de olsa Melody için hayat o zaman güzelleşmeye başlar.