Bu kitabı okurken kendimi de içinde gibi hissettim. Kitap çok güzel kaleme alınmış. Letta'nın yaşadığı maceralar ve kafasındaki düşünceler beni çok etkiledi. Sözcüklerin önemini, gücünü ve bize kattıklarını bu kitabı okuduktan sonra çok daha iyi anlayacaksınız. Sahip olduğumuz kelimelerin değerini bilin. Dil, insanoğlunu, gezegendeki diğer tüm canlılardan farklı kılıyor. Unutmayın, kelimeler her şeyi değiştirebilecek güze sahip!
Bence bu kitap her yaş grubu için oldukça uygun. Yediden yetmişe herkese tavsiye ederim! İyi okumalar!