·1808 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Nisan 2021 16:04 Efsanevi bir Tolstoy romanı çok severek okudum. 3 haftamı aldı ama 3 haftaya değen bir kitaptı ilk başladığım vakit önsüzü açıkçası çok yordu bir şey anlayamadım ama kitabı bitirdikten sonra bir anlam kazandı Kitabın ilk cildinde karakterlerin yoğunluğu ve karekterlerin takma adıyla biraz sıkıntı yaşadım ama ikinci cildinde bu sıkıntıya yer kalmıyor. Karekterleri çok beğendim en beğendiğim karakter Andrey Nikolayeviç ve kardeşi Maria Bolkonskaya, en üzüldüğüm karekter sonya oldu savaş bölümleri biraz yordu ama betimlemeler sayesinde savaş portreleri gözünüzün ününde canlanıyor. Kitabın son kısmı makale tadında ama çok iyi sosyolojik felsefik ve politik çıkarımlar var kitabı bitirdiğiniz zaman gerçekten epey yol alıyorsunuz.