Çok güzel insansın Oğuz Atay seni övmeye kelimelerin yeteceğini düşünmüyorum yaşarken kitaplarının 2.baskısını bile görmeyen çoğu büyük insan gibi kıymeti ölünce anlaşılan naif ve güzel insan.
Tahmin ediyorum ki Hikmetin yaşadıklarını çoğumuz yaşadı,düşündüklerini çoğu zaman bizim zihnimizdende geçti.Oğuz Atay bu romanında hepimizin çok sevdiği ve onunda çok sevdiği Dostoyeveski nin yeraltından notlarınında ki yeraltı adamın ki gibi birinin toplumuma ve dünyaya yabancılaşmasını konu alıyor.Aylak Adamdaki C. gibi Hikmette bir garip adam belki olması gereken insanlar onlardır fakat bize göre garip geliyor yazar burda insanın en derinine girip yalnızlığı dışlanmışlığı anlatıyor ve bize insan ruhunun haritasını çıkartıyor aslında Teklikeli Oyunlar hakkında anlatılması gereken çok şey var ama iyi kitaplar kolay anlatılmaz umarım bir gün her insan Oğuz Atay okur ve demek istediklerimi anlar.Burdan Albaya ve Hikmete sevgilerimi iletiyor güzel insan Oğuz Ataya da bu güzel romanı edebiyatımıza kattığı için sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum