İncelemelerin çok da dikkatlice okunup okunmadığından emin değildim. Bu güzel düşünceniz beni mutlu etti, çok teşekkür ederim. Artık Beyaz Geceler'e de bir inceleme yazmak benim için şart oldu.😊
Estağfurullah, içinizden yazmak gelirse elbette. 🙂 Hakkı verilerek yapılan bütün işler er ya da geç taktir alır, bence.. Biraz gözleri o yöne çevirmek kâfi. Asıl biz teşekkür ederiz, emeğiniz aşikâr.