9/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2021 7. kitabı
·
14 saatte okudu
·
Okunma: 22 Nisan 2021 01:48
Kafes'in devam kitabı olan Malorie'ye çok bir beklentiyle başlamamıştım açıkçası. Bunun nedenleri yazarın en iyi eserinin Kafes olması ve diğerlerinin onunla aynı tadı verememesi, ayrıca Kafes'ten sonra nasıl devam edilebileceğini bilemememdi. Halbuki yazar devamı için çok mantıklı, heyecanlı fikirlerle gelmiş ve Carol Gömülmeden'de yaptığı hatayı yapmayıp inanılmaz akıcı bir eser yazmış. Bir okumaya başladım ve yüzüncü sayfaya geldiğimi gördüm, böyle böyle derken kitabı bir anda bitirmiş oldum. Atmosfer olarak da eski Kafes'i hissedebildiğim eseri okurken gerilmesem de evrenin karanlığını ve özellikle Malorie'nin psikolojisinin işlenimini çok beğendim. Hala ilk kitap kadar olamasa da beklediğimden çok daha güzeldi Malorie. Kafes'i okuyup beğenen herkesin okuması gereken bir eser bence. Gelin, tekrar yaratıklarla dolu karanlık evrene atılın ve unutmayın, asla gözbağınızı çıkartmayın. En Sevdiğim Karakterler: Dean, Olympia
Edebiyat
Malorie: Bir Kafes RomanıJosh Malerman · İthaki Yayınları · 20201,139 okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.