Fyodor Dostoyevski Kitaba "Ben hasta bir adamım...Kızgın biriyim" cümlesiyle başlayarak beni yanına aldı hemen :).
Kitapta insanların, gerçek yüzünü, maskelerinin ardındaki düşüncelerini,gerçek karakterlerini, insanların kendilerine bile itiraf edemedikleri yanlarını, düşüncelerini, korkularını, içe dönüklüğünü, bastırılmış duygularını, gururuna yediremediklerini, öfkesini, aşkını her şeyi kendisiyle yüzleşerek anlatmış.Okurken çoğu sayfada, satırda kendimi buldum.
Siz de kendinizle yüzleşmek istiyorsanız okumanızı tavsiye ederim.