Puan vermedi·559 syf.··
2021 1. kitabı
·
41 günde okudu
·
Okunma: 18 Şubat 2021 21:13
Biraz zorlayarak bitirdim diyebilirim. Kötü veya akıcı olmadığından değil, sadece biraz iç karartıcı ve bir süre okuduktan sonra insanın mola veresi ve o dünyadan uzaklaşası geliyor. Film adaptasyonunu izlemedim dolayısıyla tamamen kendi hayal dünyamda yaşadım kitabı. Savaş yılları ve geyşanın 20-30lu yaşları çok işlenmiyor. Bekaret konusunu işlemesini sevdim.
Bir Geyşanın AnılarıArthur Golden · Altın Kitaplar · 20003,706 okunma
·
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.